Bolaget har till föremål för sin verksamhet att, direkt eller indirekt, tillverka, utveckla och ge ut all former av hård- och mjukvara, inkluderande men inte begränsat till tv-spel och tvspelstillbehör, och idka därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 633 | 2 459 | 1 360 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -2 085 | -973 | -178 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -2 477 | -1 084 | -208 |
Årets resultat (tkr) | -2 477 | -1 084 | -208 |
Summa tillgångar (tkr) | 12 713 | 10 440 | 2 854 |
Antal anställda | 5 | 3 | 2 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 633 | 2 459 | 1 360 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -2 085 | -973 | -178 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -2 477 | -1 084 | -208 |
Årets resultat (tkr) | -2 477 | -1 084 | -208 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 7 675 | 4 872 | 2 188 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 5 038 | 5 569 | 666 |
Tillgångar (tkr) | 12 713 | 10 440 | 2 854 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 4 260 | 6 197 | 218 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 5 995 | 1 975 | 1 590 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 2 458 | 2 269 | 1 047 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 12 713 | 10 440 | 2 854 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 5 | 3 | 2 |
Omsättning per anställd (tkr) | 727 | 820 | 680 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -57.4% | -39.6% | -13.1% |
Soliditet | 33.5% | 59.4% | 7.6% |
Kassalikviditet | 196.1% | 238.1% | 53.2% |
Cross Reality International AB ingår i en koncern med 6 bolag. Koncernmoderbolag är Gfr Invest AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2022-12.
Bolaget har till föremål för sin verksamhet att, direkt eller indirekt, tillverka, utveckla och ge ut all former av hård- och mjukvara, inkluderande men inte begränsat till tv-spel och tvspelstillbehör, och idka därmed förenlig verksamhet.